سرآغاز
به نام آغاز كننده هستي بخش
از مدتها پيش در فكر ايجاد يك وبلاگ در رابطه با آسيب شناسي ( و حتي بافت شناسي) بودم ولي به دلايل مختلف كه شايد يكي از آنها تنبلي خود من بود موفق به انجام آن نشدم. بالاخره تصميم گرفتم فكرم را عملي كنم.
امروزه اكثر افراد ساعاتي از وقت خود را در دنياي مجازي مي گذرانند و شايد بتوان از اين طريق انگيزه اي را ايجاد كرد تا اشخاصي را كه در طول ترم رغبتي به خواندن كتاب(و حتي جزوه) نشان نمي دهند به خواندن و ديدن مطالبي مفيد تشويق كرد. از طرف ديگر يك وبلاگ محيط خوبي براي ارتباط متقابل و تبادل اطلاعات مي تواند باشد.از تمامي صاحبنظران و دوستان علاقمند مي خواهم كه در اين راه مرا همراهي كنند.
